Salgs og leveringsbetingelser

 

Frakt
Vi sender normalt bedrifts pakke med mindre annet er avtalt. Du kan hvis du ønsker spesifisere annen transport ved bestilling. Betingelser i den sammenheng kommer da fram.

Ekspedering av ordre
Normal frakttid er 1-3 dager avhengig av hvor du bor. Varer som ikke finnes på lager ved bestilling er spesifisert i produktbildet på shop`en og vil gi deg informasjon om når den er ventet inn. Ordren vil i dette tilfellet splittes og porto kostnaden vil følge hver forsendelse. 

Gebyrer
Ved valg av betalingsmiddel faktura, vil det tillegges et gebyr på 39 NOK eks.mva.

Priser
Alle priser i denne katalogen er i norske kroner og oppgitt tydelig, både eks. mva. og inklusiv mva. Fraktpriser vil variere i forhold til vekt på varen, hvor du bor og hvilken fraktmåte du ønsker.

Reklamasjoner
Reklamasjoner må skje innen 8 dager fra fakturadato via salg@aison.no

Avbestillinger
Ordre blir prosessert veldig raskt. Noen ganger er varen sendt bare minutter etter at vi mottok den, så vennligst vær sikker på at du trenger varene før du bestiller. Avbestillinger må skje via ais.salg@visolit.no

Skade på varen
Hvis du oppdager at pakken er skadet allerede ved mottak av varer eller ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang. Kontaktpunktet her er ais.salg@visolit.no. Oppdager du en transportskade først når åpner emballasjen må du snarest ta med deg hele forsendelsen inklusiv emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postkontoret hjelper deg med utfyllingen av sitt standard skadeskjema.

Mangelfull vare
Har vi sendt deg en mangelfull eller feilaktig vare skal den omgående returneres i originalemballasjen med betalt returfrakt og i vesentlig samme stand og mengde. Du taper din rett til å gjøre mangelen gjeldende dersom du ikke gir melding til oss om hva slags mangel det gjelder innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Dette meldes til salg@aison.no. Dersom varen er mangelfull vil du få returnert rimelige fraktutlegg. For øvrig setter kjøpsloven en ytre grense for å påberope seg en mangel.

Garanti
Produsentens garantier. Disse er spesifisert under produktinformasjonen. Under garantitiden, som regnes fra opprinnelig innkjøpsdato, gjelder garantien om noen vare tross normal anvendelse/montering skulle gå i stykker. Ved material- eller produksjonsfeil, reparerer eller bytter vi varen.

Garantien gjelder ikke 

  • Feil oppstått ved unormal bruk eller ytre påvirkning.
  • Kostnader for montering/demontering av feilaktig vare.
  • Kostnader for reparasjon ved et annet verksted en det som er avtalt.
  • Reisekostnader.
  • Eventuell følgeskader forårsaket av den feilaktige varen.
  • Rene slitedeler og forbruksvarer som for eksempel mus, musmatter, blekkpatroner, tastatur, m.m.